mandag 24. november 2014

Mye oppmerksomhet

Etter gårsdagens seier på Beitostølen har det vært en del oppstyr. Mange har sendt gratulasjonsmeldinger på telefon og sosiale medier i tillegg til en del telefonsamtaler. Dette har selvfølgelig stjelt en del krefter, men jeg syntes bare det er kjempe stas at så mange følger med og bryr seg. I dag ble jeg ringt opp av NRK hedemark og oppland. De ville gjøre en reportasje med meg oppe på Sjusjøen skistadion. Så jeg møtte de der oppe og lagde innslaget. Det var veldig spennende og lærrerikt. Denne reportasjen ble både sendt på nyhetene på østnytt og på sporten under nyhetene på NRK. Så det siste døgnet har bydd på veldig mye nytt og spennende. Akkurat nå er jeg nok veldig høy på meg selv og har nok ikke helt skjønt hva jeg har vært gjennom, men det synker vel snart inn og jeg får landa!
Rapportasje med NRK hedemark oppland

Noen avisartikler fra helgen
Denne seieren har gjort det siste døgnet veldig annerledes en en normal dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar